Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., realizuje Projekt pt.: „Budowa i wyposażenie infrastruktury do opracowania i wdrażania innowacyjnych metod badania uwalniania służących do przedklinicznej oceny właściwości biofarmaceutycznych postaci leków generycznych”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 1. Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie 1.2. Wzmocnienie potencjału innowacyjnego Wielkopolski w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Program Operacyjnego na lata 2014 – 2020.
Zachowując zgodność Projektu z przepisami obowiązującymi Wnioskodawcę, wybór dostawcy w niniejszym postępowaniu będzie zgodny z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej WRPO na lata 2014-2020 w sprawie kwalifikowalności kosztów objętych dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Określonych w Szczególnych warunkach realizacji zamówień publicznych udzielanych zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zgodnie z powyższym zapraszamy do przedstawienia ofert na realizację zadania w ramach w/w Projektu.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu laboratoryjnego wraz z montażem.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
Część I - Waga analityczna z wbudowanym dejonizatorem antystatycznym, legalizowana.
Część II - Waga techniczna, legalizowana.
Część III - pH-metr laboratoryjny z funkcją rozpoznawania elektrody, wyposażony w elektrodę z sensorem temperatury, statyw, osłonę, zasilacz, roztwory kalibracyjne.
Część IV - Zestaw pipet automatycznych, składający się z pipetora manualnego i końcówek oraz pipet automatycznych jednokanałowych z końcówkami i statywem.
Kod CPV: 38000000-5 – Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu umowy zawarty jest w zapytaniu ofertowym opatrzonym znakiem sprawy: RCZ_1.2/9/2018 [POBIERZ]
Pozostałe załaczniki do zapytania w wersji edytowalnej:
1. Formularz ofertowy [POBIERZ]
2. Oświadczenie o braku powiązań [POBIERZ]
3. Specyfikacja techniczna [POBIERZ]
4. Obowiązująca dostawcę umowa [POBIERZ]
5. Wzór protokołu zdawczo-odbiorczego [POBIERZ]
Oferent zobowiązany jest do przedstawienia oferty wraz z załącznikami zgodnie z opisanymi w niniejszym zapytaniu wymogami w formie pisemnej oraz zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
Ofertę należy złożyć do dnia 30.04.2018 r., do godz. 12.00
PYTANIA I WYJAŚNIENIA
- Odpowiedź na pytanie do części I zamówienia z dnia 03.04.2018r. [POBIERZ]
Rozpatrywane będą oferty:
1. dostarczone osobiście lub za pośrednictwem kuriera na adres: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Na Kępie 3, 64-360 Zbąszyń, W tym wypadku Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Na Kępie 3, 64-360 Zbąszyń. Z dopiskiem: Postępowanie w trybie zapytania ofertowego, znak sprawy: RCZ_1.2/9/2018 Nie otwierać przed dniem otwarcia ofert.
LUB
2. przysłane pocztą elektroniczną na adres kierownik@rcz-zbaszyn.pl w tym przypadku, w temacie korespondencji należy powołać się na znak sprawy: RCZ_1.2/9/2018
Rozpatrywane będą wyłącznie oferty doręczone zamawiającemu do dnia i godziny określonych jako termin składania ofert, niezależnie od daty ich nadania. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 30.04.2018r. o godz. 16:00 w siedzibie Regionalne Centrum Zdrowia sp. z o.o., w Zbąszyniu, ul. Na Kępie 3. Otwarcie ofert jest jawne dla wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów, a Oferent zobowiąże się na dostawę przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 31.05.2018 roku. Termin związania ofertą to dzień 30.06.2018 roku. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Po weryfikacji formalnej Zamawiający przystąpi do wyboru najkorzystniejszej oferty gdzie stosować będzie kryterium ceny oraz okres gwarancji.
Przy czym kryterium tym przypisuje się następujące wagi: Cena oferty – 80%. Okres gwarancji – 20%
Sposób oceny oferty (dla każdej części)
1. Cena: 80%.
Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium cena oferty zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Oferentów, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w specyfikacji. Jako cenę oferty przyjmuje się wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym.
Opis sposobu obliczenia ceny przez oferenta.
- Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Cena winna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku.
- Oferent, dokonując kalkulacji warunków cenowych swoich ofert jest zobowiązany do przestrzegania zasad uczciwej konkurencji z zastrzeżeniem, iż cena oferty nie może być rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia. Konsekwencją złożenia oferty z rażąco niską ceną jest jej odrzucenie.
Oferent złoży wszelkie oświadczenia dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określone w Formularzu Ofertowym.
Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium cena oferty zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Oferentów, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w specyfikacji. Jako cenę oferty przyjmuje się wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym.
Punkty będą liczone według wzoru:
X = Cn/Cb x 80 (waga kryterium)
gdzie: X – ilość punktów w ramach kryterium ceny (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Cn – najniższa cena ofertowa brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej
2. Gwarancja: 20%
Okres gwarancji dla zamawianego sprzętu do laboratorium wynosi nie mniej niż 24 miesięcy. Za spełnienie tego warunku przyznawane jest 0 punktów. Brak zaoferowania okresu gwarancji minimum 24 miesięcy lub zaoferowanie mniejszego niż minimalny określony przez Zamawiającego, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. Limit maksymalnego okresu gwarancji, oczekiwany przez Zamawiającego, został ustalony z góry i wynosi 36 miesięcy.
Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium gwarancja zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu okresu gwarancji badanej oferty przedstawionej przez tych Oferentów, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w specyfikacji do maksymalnego oczekiwanego przez zamawiającego okresu gwarancji.
Okres gwarancji, który należy podawać w pełnych miesiącach, nie może być krótszy niż 24 miesiące oraz dłuższy niż 36 miesięcy. W przypadku podania przez oferenta okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji 36 miesięcy.
Y = Gb/Go x 20 (waga kryterium)
gdzie: Y – ilość punktów w ramach kryterium gwarancja (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Go – 36 miesięcy (limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego)
Gb – okres gwarancji w oferty ocenianej
Informacja o wyniku postępowania będzie dostępna u Zamawiającego po zakończeniu procedury wyboru dostawcy. Sposób wyliczenia punktacji.
Zamówienie = X + Y
Wyniki postępowania będą wysłane do wszystkich Oferentów i upublicznione za pośrednictwem strony internetowej.